1402-11-09 16:23
321
0
88576
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

«غفاری» شهیدی که در گمنامی افتخار آفرید

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: «شهید غفاری» از شهدای اطلاعات سپاه نینوا است که در گمنامی افتخار آفرید و ایثارگری زیادی از خود در دفاع مقدس نشان داد.

سردار سید موسی حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: برادران ما در اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان(عج) هستند و افتخار را در گمنامی می‌جویند و با ایثارگری که انجام می‌دهند امنیت را به میهن اسلامی ارائه می‌کنند که منجر به ارتقای جمهوری اسلامی ایران می‌شود و «شهید غفاری» جزو چنین شخصیت‌هایی است.

* کاری کارستان با گره زدن اراده‌هایی با نام و یاد شهدا

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: همواره به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درود می‌فرستم و هر آنچه داریم از برکت خون شهدا است و با یاد و نام شهدا باید اراده‌ها را گره بزنیم و تجدید عهدی با شهدای خود داشته باشیم.

حسینی یادآور شد: سرگذشت‌پژوهی از شهدای خانواده اطلاعات ۴۶ شهید اطلاعات سپاه نینوا گلستان انجام شده که کار ارزشمندی است و جای تشکر دارد.

وی بیان کرد: یکی از شهدای گرانقدر که در این مجموعه به آن اشاره شده شهید «محمد حسن غفاری» است، شهید غفاری در روزهای پر تب و تاب اعتراض به حکومت شاه خائن، نقش چشمگیری ایفا کرد.

* نقش‌آفرینی در مبارزه با ضدانقلاب

این مقام مسئول افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر نهضت و اندیشه امام خمینی (ره)  قرار  گرفت و  جزو نخستین افرادی بود که در گلستان به بسیج پیوست.

حسینی افزود: این شهید بزرگوار در آمل با گروه‌های مبارزه علیه ضد انقلاب حضور فعال داشت و در راه‌اندازی پایگاه بسیج مسجد حجتیه محله سرپیر تلاش ستودنی از خود نشان داد.

وی ابراز کرد: شهید غفاری در سال ۱۳۶۱ به  سپاه پاسداران پیوست و به جبهه اعزام شد و سرانجام در عملیات کربلای پنج در تاریخ ۳۰ دی‌ سال ۱۳۶۵، با سمت مسئول اطلاعات لشکر ۲۵ کربلا در منطقه شلمچه بر اثر اصابت راکت به خیل سرداران شهید دفاع مقدس پیوست.

* مراقبت از بیت‌المال ویژگی برجسته شهید اطلاعات

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: این شهید بزرگوار هر کاری را به بهترین شکل خود انجام می‌داد و فرد بسیار کوشایی بود.

حسینی بیان کرد: شهید غفاری بنا به گفته همرزمانش با قرآن بسیار مانوس و ولایت‌پذیری بالایی داشت.

وی با بیان اینکه شهید غفاری شخصیتی بسیار خویشتن‌دار و شکیبا بود، ابراز کرد: مراقبت از بیت‌المال از دیگر ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود و در عین حال شخصیتی بسیار آرام داشت که باید این ویژگی‌های خوب را در خودمان تقویت کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.